Despre proiect 2018-05-15T22:10:15+02:00

Despre proiect – Descriere

Proiectul ”Dezvoltarea piețelor locale exclusive prin lanțuri scurte pentru produse legumicole”, este implementat de SC SADC Expert Consulting, in calitate de lider de proiect, din fonduri externe nerambursabile, prin Programul Național de Dezvoltare Rurală 2014-2020. Valoarea totală a proiectului este de 453.173,76 Lei, respectiv 99.840 euro.

Proiectul își propune să evidențieze importanța lanțului scurt de aprovizionare cu legume proaspete, de la producător direct la consumator.

Activitățile propuse în cadrul proiectului sunt:

Activitatea 1. 

Dezvoltarea lanțului scurt de aprovizionare şi integrarea acestuia pe pieţele locale.

  • Închirierea unui spațiu de comercializare într-un supermarket din orașul Cluj-Napoca

Activitatea 2.

Dezvoltarea unei strategii de promovare a produselor parteneriatului

  • logo, slogan, elemente vizuale, etc.
  • Dezvoltarea unui website de prezentare a produselor din parteneriat, care va cuprinde descrieri detaliate ale produselor comercializate şi ale beneficiilor pe care le au asupra sănătăţii, precum şi a bunelor practici în materie de producţie locală.
  • Realizarea unor clipuri de prezentare menite să promoveze produsele din parteneriat. Aceste clipuri vor fi difuzate în mediul online, pe pagina oficială a liderului (website de prezentare) dar şi pe reţelele de socializare.
  • Promovarea prin intermediul reţelelor de socializare. Parteneriatul îşi propune să realizeze şi administreze un astfel de cont, care va putea facilita accesul consumatorilor ţintă la informații.
  • Promovarea prin intermediul Google AdWords a website-ului de prezentare(minim 2000 de click-uri);
  • Promovarea prin intermediul materialelor de promovare, după cum urmează: minim 400 de plase pânză, minim 400 de memory stick-uri, minim 400 de pixuri, minim 200 de block notes-uri, minim 100 de Afișe în format A3, minim 300 de veste, minim 200 de tricouri. Toate aceste materiale vor fi inscripționate cu elemente de identitate vizuală ale proiectului.

Activitatea 3.

Implementarea campaniei de promovare a produselor parteneriatului

  • Pe parcursul proiectului vor fi organizate 6 evenimente în localităţi urbane şi rurale din raza de 75 de km de la locul de producere a produselor parteneriatului. Aceste evenimente au rolul de informare și educare a potențialilor beneficiari direcți și indirecți ai produselor. Aceste evenimente vor fi: Youth Antrepreneurs” (se va organiza 1 eveniment în anul 1 și 1 eveniment în anul 2), Tabăra de Siguranţă Alimentară – Be Food Safe (se va organiza 1 eveniment în anul 1 și 1 eveniment în anul 2) și Eveniment de degustare de legume proaspete (se va organiza 1 eveniment în anul 1 și 1 eveniment în anul 2).